2010-11-07 | 08:51:07

Några timmar utan plugg.

Snart ska jag åka iväg och kidnappa Maria för en stund. Jag ser fram emot att vandra runt bland fina saker, bli inspirerad till att förnya mitt hem. Jag ser fram emot att få skita i muskler, ursprung, fäste och funktion för några timmar !!

Varje gång jag vaknat till i natt har min hjärna rabblat muskler, inte alls på rätt sätt. Förvirrande och irriterande.

Som jag skrev igår, är världen vit. Inget tjockt lager med snö, men tillräckligt för att det ska bli lite ljusare ute, lite vackrare och för att hundarna inte ska bli så skitiga.
Nu ska jag dricka mitt T innan jag beger mig.
Det är söndagsmorgon och jag hoppas ni alla får en mysig dag !!



Åskrås: Du är så välkommen hit någon dag. Så kan vi dricka chokladgrädde ur mina, inte lika fina muggar som din. ;0).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback