2010-11-21 | 10:34:49

Söndags förmiddag.

Sitter uppkrupen i soffan och väntar på att Vinterstudion ska börja. Saknar sambon då jag får äta mys-söndagsfrukost.

Igår var en trevlig dag, mamma och jag gjorde ju stan samt julmarknanden. Hittade väl egentligen inget särskilt på marknanden men att gå runt bland stånden i ett lätt snöfall var mysigt. Köpte faktiskt kardor, gott var det.
Sen gjorde vi stan osäker.
När sambon kom hem drog vi till Rosvik för spelkväll. Hur härligt som helst, tända ljus, gotta och trevlig sällskap. Även om Nicklas vann, vi spelade Cluedo, jag visst ju oxå vem det var !!

Idag ska jag jobba. Ska bli rätt så roligt faktiskt.
En vecka kvar till skyltsöndag och första advent.
Pirrar nästan i magen när jag tänker på att jag ska få pynta och börja julbaka !!

Två och en halv vecka kvar till LONDON baby !!

Nu soffmys och skidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback