2010-11-14 | 10:26:18

Söndagsmorgon.

Lite kyligare idag, runt en minus tretton. Men jag och pojkarna tog oss en rejäl promenad ändå. Jag har ju som sagt mina älskade vinterkläder att pulsa på mig, 8848 det är grejer det !!

Pojkarna skötte sig lika bra som de gjort de sista dagarna. Eskil har tom lugnat ner sig innan vi ska ut. Han har en tendens att varva upp sig, men både igår och i morse så la han sig i korgen och väntade !!
Resultat, sånt gillar vi !! *ler*.
Stor skillnad på att vara ute klockan sju och att vara ute och gå klockan åtta. Så mycket mera liv och rörelse idag än vad det var igår.

Nu ska jag krypa ner i soffan och se lite alpint. Sen blir det att plocka fram lite frukost, jag har ätit en macka men den seriösa frukosten tar vi senare.
Lite mys och lugn hoppas jag på.
Åka förbi pappa lite senare, men han är i Lule nu och hälsar på sin pappa.

Ha en underbart skön söndag !!

Kommentarer
Linda - ndaiL skrev:

Gomorron!

2010-11-14 | 11:38:35
URL: http://ndail.blogg.se/
Anonym skrev:

"Solstolar, hm här hemma sjunger Måns Zelmerlöv julsånger på Nyhetsmorgon. ;0)." hahah skrattade när jag läste det.. kul, så annorlunda liksom:)

hoppas du har en fin söndag!

2010-11-14 | 12:27:03
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback