2010-11-25 | 20:50:06

Spretigt.

Sitter i mitt kök, lite halvslö efter dagens strapatser.
Behöver jag säga att jag har sällskap av en kopp T ??!!

Har varit iväg och masserat lite för VFUn. Jag blev lite nervös mitt i allt för jag började tänka på diplomeringen som sker nästa vecka. Så jag fick nästan en blackout när jag sotd där och mindes typ ingenting. Men jag hoppas att kunden inte märkte så mkt.

Kallt har det blivit, senast jag kollade var den -18. Jag frös lite på hundpromenaden jag tog nyss. Pojkarna däremot är totalt obrydda.

Känner att det blir ett lite spretigt inlägg, men det får ni leva med.

Pappa sa att farfar mådde lite bättre iallafall. De hade väl pumat i honom antibiotika och dropp. Bara vänta och se hur kroppen reagerar och om den orkar.

Nu ska jag läsa lite bloggar och se lite Brothers and Sisters.


Kommentarer
emelie skrev:

Vilken tur! Det är så hopplöst när det blir hårt :(

2010-11-25 | 22:42:31
URL: http://matomspunnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback