2010-11-24 | 14:14:01

Svaret.

Ungefär en gång i månaden, och varje gång jag dammsuger, så brukar jag fråga mig själv varför jag inte köpte mig en liten vovve med päls som sitter fast.
Men sen så kommer jag in från aktiviteter som den vi just varit ut på, så vet jag svaret.
Jag ville ha en hund som jag kunde jobba med.
Vi har precis kommit in från årets första sparktur. Lite synd att Piteå kommun har sandat typ överallt. Vi letade upp bra isiga fläckar och det var riktigt härligt !!

Nu är pojkarna trötta och jag kan med gott samvete ta tag i lite plugg, eller se lite Brothers and Sisters, hehe.
Det blev inget passfixande idag. Även om alla bara säger att det är ett passfoto, som man aldrig typ visar upp, så vill jag inte gå dit och känna mig som mer muppig än vanligt (läs inlägget nedan och begrunda).Så alla håller nu tummarna att svullnaden har gått ner till i morgon, ok ??!!

Så var min vattekokare klar och jag ska ta mig en liten kopp !!




Kommentarer
Åskrås skrev:

Åh snygging. Då menar jag hunden.... Kram

2010-11-24 | 15:18:29
Tone skrev:

Vilken fin kille :) Bara tre veckor kvar tills jag får hämta min lilla tjej :)



SV:Tack :) Ibland känner jag mig stark ibland inte, så är det väl med alla, det viktigaste är att kämpa vidare. KRAM

2010-11-24 | 17:20:04
URL: http://tone021.blogg.se/
Jennie och Norah skrev:

Ja men varför inte!Gör det! =)



Hoppas du får en fin dag!

Kram

2010-11-24 | 17:52:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback