2010-11-17 | 18:32:27

Today was okay.

Första föreläsningen var intressant idag. Föreläsaren var rolig och lyckades fånga en och avslutade så man kommer ihåg honom. Sedan blev det lixom bara sämre och sämre.
Så vi tog våran gratislunch och sedan åkte vi hem.
Lite visa ord och en massa gratissaker blev dagens förtjänst.

Tyvärr har jag inte gjort alltför många knop sedan jag kom hem. Fixat med VFUn och varit ute på en uppfriskande (-16.) promenad med hundarna.
Jag känner mig lite småslö i både kropp och knopp.

Ska försöka röja lite här hemma ikväll. Dammsuga, kanske skura. Gå igenom lite saker, försöka kasta sådant jag inte behöver.
Läsa om Komplementär- samt alternativ medicin (yeay.).

Men först.......en kopp T !!
Fick ett smakprov av Jessica, äppelkaka. Mkt intressant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback