2010-10-31 | 08:09:08

Ändra klockan.

Ni har väl inte glömt ställa tillbaka klockan i natt kära vänner ??!!
Jag tycker det känns att man fick sova "en timma" extra i natt. Jag känner mig faktiskt hyfsat utvilad trots att det blev lite sent igår.

Jag har fått dille på en sak, jag bara MÅSTE tända ljusen vi har på köksbordet så fort jag ska sitta där. Som nnu är det ganska ljust ute, solen är framme, men jag kunde inte hejda mig. Såååååå mkt mysigare att äta frukost till tända ljus.
Jobbar till sex ikväll så här på bloggen lär det vara ganska så dött. Hade inte tackat nej till att få vara ledig, sitta och äta en flera timmar lång frukost med sambon, läsa lite bloggar, kanske se någon serie. Men det får bli om två helger det, då är jag ledig söndagen igen.

Hoppas ni får en skön söndag !!



Snart får man ta fram och tända adventsljusen !! Oooooooo. ;0).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback