2010-10-28 | 12:03:19

Gnöggo.

Ovädret har iallafall lagt sig. Solen kikar fram.
Jag är dock inte alls på någe bra humör, känns som dåligt måndagshumör. Jag känner mig gnöggo och sur.

Ska dock snart träffa Maria på stan, och då kommer det säkert att gå över !! Funderar på att investera i en ny duk till vardagsrummet också, få lite höstigare.
Fick lite tentaångest igår också, snart ska vi ju tenta av massagen och kan jag verkligen allt jag behöver vet ??
O no. Måste träna på muskler och fästen. Men med allt strul som varit med skolan, så är jag inte alls på att göra detta.
Sambon ska då få agera offer ikväll, ska massera benen och asset hans. Kanske ska jag messa moster och höra om hon också vill ha lite massage, fast hon får ju såklart välja vart hon vill ha.

Nä Maria kommer på en halvtimma och här sitter jag i tuperat hår och pyjamas. Inte bra, time att ta tag i stuff.


Shit pommes frites det var ingen vacker syn !!


Tänk för ett år sedan var jag såhära mörk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback