2010-10-26 | 09:12:49

Lukten av snö

Sov ändå hyfsat utan sambon i natt, eller jag sov väl inte heeeeelt själv. De var bara ngt mera lurvigt som sov med mig ( fy på mig. )
Det har snöat lite lätt, några flingor ligger på marken, ganska så mysigt ute, lite halvmörkt fortfarande.
Jag förstod direkt när jag vaknade att det hade snöat, jag såg det genom fönstret på något sätt. Det finns lixom i luften i hela atmosfären, en sorts spänning eller vad jag ska säga.

Ni som sett Gilmore Girls vet jag pratar om, Lorelai säger en gång att hon kan "känna lukten av snö."
Jag förstår hur hon menar, ibland finns det bara i luften.

Nu ska jag och pojkarna ut på en härlig lite längre promenad, sen ska jag ta mig en låååååång frukost i någon timma och i övrigt ska jag nog jobba lite med min VFU.

Vad ska ni göra denna, enligt mig, härliga tisdagsmorgon ??!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback