2010-10-27 | 22:45:18

Oväder.

Utanför mitt fönster så blåser det och regnar rätt så hårt. Fönsterna skallrar till ibland och man hör hur vinden viner mellan husen.
Jag är glad jag är inlåst med en kopp T i värmen bland alla tända ljus.
Hundarna däremot, de hade ingenting emot att vara ute en sväng, de ville ju knappt in. Tror de får bli en kinesisk naken nästa gång, som ungefär fryser lika lätt som de jag gör. ;0).

Sambon har gått och lagt sig, men jag kände för att sitta uppe och mysa en stund till. Ibland kan de vara skönt att bara få vara ensamen en stund och reflektera över dagen.
Jag var iväg en sväng och hjälpte en kompis till R med lite stretchövningar. Kul att få använda sin kunskap till att hjälpa folk och se att man faktiskt kan litegran.

Nu ska jag se Ramsey skrika på lite folk innan jag kryper ner och sussar lite.

Blås inte bort mina vänner !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback