2010-10-03 | 21:17:19

Slut på helgen.

Så var denna arbetshelgen slut. Jobbat med många trevliga människor, så det har inte kännts så farligt faktiskt.
Även om jag aldrig kommer kunna höra på folk som visslar igen. ;0).

Mamma ringde och bjöd ut oss på mat, höstig sådan. En rotsaksgryta, mums. Kunde dock inte stanna så länge, ska träffa gruppen i morgon och har en del arbete som jag behövde göra. Har suttit och läst igenom det jag skrivit och det känns bra, vettigt och så.

Var även förbi mormor en snabbis, hon genomgick ju en ganska så stor operation tidigare i veckan. Men hon verkade pigg och vid gott mod, skönt att se.

Det blev bio igår, jag tyckte filmen var ganska så bra. Hängde väl inte med i alla banktermer direkt. Tur man har en ekonom vid sin sida att fråga då !! Sen så var slutet lite, hm det kom så plötsligt, men som sagt jag tyckte ändå att den var hyfsad. Shia LaBeouf är ganska bra som skådis måste jag erkänna, sett en del filmer där han varit med och han har alltid varit trovärdig och gått bra in i sina roller.
R däremot tyckte att filmen var skit, stackarn.

Nu ska jag jobba lite mera med skolarbetet mitt, sen ska jag messa Maria om våran dejt i morgon.
Måndag-ny vecka på en ny månad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback