2010-10-13 | 19:53:53

Beröm fick vi !!

Sambon är och tränar, som alltid på onsdagar. Han ska tävla om fyra veckor. I Kiruna. Synd det bara är tävlingar uppåt landet, långa resor.
Jag har precis gjort torsk i ugnen. Enkelt med citronpeppar, salt, persillade, dill, lite olja och citron. Det blev gott, madelpotatis, rårivna morötter med lite filmjölk och tvist till. Roligare och roligare att stå i köket när kryddsamlingen, "vertygsbasen" och själförtroendet växt. Torsken var såklart kravmärkt, fiskad bra och certifierad.
Sånt är viktigt för mig.

Har just insett att jag behöver ett enkelt svart ljusfat, trodde inte jag behövde några fler ljussaker, men detta saknar jag tydligen.
Vilken tur att jag och Maria ska upp på IKEA på söndag då, och att lönen kommer på freitag. Det är ju lixom bara meningen.

Idag gick det super på skolan. Vi fick grym feedback på vårat arbete, både av läraren och klasskompisarna. Vi hade som sagt gjort ett avslappningsprogram för barn i de lägre åldrarna. Riktigt roligt och vi funderar starkt på att ta patent eller vad det nu heter på det.
Till veckan ska vi ut i skolor och prova på det praktiskt.

Nä nu ska läsa igenom min vetenskapliga artikel !!

Kommentarer
Sandra skrev:

Men kan ni inte komma till umeå och testa på våra barn? =)

2010-10-13 | 20:17:19
Maria skrev:

Åh va spännande det lät skulle min fyraåring och ettoch ett halvt åring behöva. Eller så var det jag...

2010-10-14 | 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback