2010-10-18 | 14:32:25

Duktig IKEA-flicka.

Ny vecka igen, ibland går tiden fort, ibland lite långsammare.
Det är rätt sp kyligt ute, man känner verkligen att hösten, och snart vintern, är här.
Lite mysigt är det dock att under de mörka kvällarna tända en massa ljus och krypa ner i en filt. Samma sak på morgonen, tända lite ljus till frukosten.....härligt.

Jag hittade en del på IKEA igår, men är ändå stolt över mig själv, att handla under 400 kr är inte fy skam !! (mera pengar till London.) Hur jag fick med mig tre muggar, olika, hem kan man ju undra över. Hade en riktigt trevlig dag med Maria och vi slapp stressa runt utan kunde gå runt och filosofera och titta. Dock hade de knappt plockat fram några julsaker. =0(.

Jag har dock lock för ena örat just nu, och det är riktigt jobbigt. Det lixom klickar och har sig hela tiden.
I-landsproblem ni vet !!

NYSNÖ Mugg mörkblå, vit Höjd: 9 cm Rymd: 27 cl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback