2010-10-07 | 22:03:19

Värsta trapsen ever !!

Trevligt att få träffa alla arbetskamrater utanför jobbet. Men som jag misstänkte så var filmen, Kommisare Späck verkligen inte min typ av film. Att jag inte sett några av Beck-filmerna gjorde nog inte saken bättre hellre.

Jag var och tafsade på min kollega Marith och hon hade de värsta trapsarna jag någonsin känt på. Stackars människa, jag ville bara dra hem henne och försöka att lätta på spänningen lite iallafall.  Spänningshuvudvärk måntro ??!!

Nu ska jag ta det lite lugn, ska upp och träffa gruppen i morgon så jag behöver softa lite.
Ha en skön kväll !!

Kommentarer
Marith skrev:

Jag är redo när helst du vill ha en försökskanin för jag kan bara säga en sak, jag sover inte så bra.

Fast att mina muskler hade ett så snärtigt namn visste jag inte.

Ha det bäst!!

Kram Marith

2010-10-12 | 20:41:09
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback