2010-09-08 | 13:04:53

Fynd.

Har plockat lite här hemma. Fyndade en del, presentkort, födelsedagspengar och en massa skräp.
Nu känner jag mig frusen, ensamen och lite down. Ska precis gå ut med pojkarna så jag hoppas jag får lite energi av promenaden.

Något jag verkligen skulle behöva är en kalender, så jag kan skriva in jobb, skola, inlämningar. Jag gillar att se saker svart på vitt, att få lite stuktur. Som tur är ska mamma komma in lite senare, och med sig ska hon ha en liten kalender. Jag har nämligen letat och letat efter en som jag skulle vilja ha, men ingen har passat. Så nu får det bli en från Kommunal, det funkar det med.

Ut med hundarna var det visst !!




Update: Prommisen gjorde hela skillnaden för humöret. Att se två glada goldenpojkar springa runt bland gula höstlöv, kan man bli annat än glad ??

Kommentarer
gotteochvi♥ skrev:

sv; tack så mycket!

2010-09-08 | 14:47:37
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback