2010-09-14 | 10:50:38

Ingen bra morgon.

Att vakna för att någon håller på att borra hål i taket, är inte vidare trevligt. Att sedan få reda på att taket läker hos vännen som skulle komma in och fika, jag det gör dagen ytterligare lite sämre.
Jag som trodde jag hade hela dagen inplanerad sitter här sysslolös.
Att jag sen väntar på ett mejl från en lärare som bestämmer om och när mamma och jag kan åka till London, gör inte saken bättre. Äsch vad jag gnäller nu känner jag.
Akademibokhandeln öppnar här idag, så jag ska väl dit och kika lite.
Funderar dock på att köpa lite hårdare roligare papper som jag kan skriva ner muskler, funktion och sånt på. Kanske blir pluggningen lite roligare då ??!!

Förresten chokladen var grym !!

Återkommer med ett lite bättre humör förhoppningsvis !!


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skrev:

hoppas du får lite roliga punkter att addera på din dagens-lista nu. kram!

2010-09-14 | 11:22:40
URL: http://pyttis.blogg.se/
Anonym skrev:

hehe snygg bild

hoppas du har en fin tisdag!!

2010-09-14 | 13:23:59
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback