2010-09-02 | 12:31:42

Oppa skolan.

Håhåjaja.
Lunch minsann och vi hamnade i datasalen. Sitter och kollar lite på massagebänkar, blir att köpa en. Bra om man kan gå ihop några stycken och dela på frakten.
Nu efter lunch ska vi ha teori om massage och i morgon börjar det praktiska. Vi ska massera tio stycken under hösten, varav fem ska skriva ner sina känslor och reflektioner.
Någon som är sugen ??
Vi kommer få lära oss helkroppsmassage, men man kan även få halvkropps, beroende på vad man har för behov, vart man ahr ont och hur läskigt man tycker att det är när någon klämmer och känner på en.

Note to self: Köpa massageolja idag.

Sambon är riktigt krasslig, jag som hade sett fram emot en kväll hemma själv. Haha, nu när han kanske inte ska åka vill jag att han ska åka, och när det var planerat att han skulle åka så ville jag att han inte skulle åka.
Fröken omständig minsan.

Ska fortsätta kolla lite på bänkar.
På återseende !!

Kommentarer
Mrs Li skrev:

Du vet ju att jag kan offra mig! Jag kan göra det för DIN skull, bli masserad från topp till tå och bli avslappnad och mjuk i kroppen, nä fy vem skulle vilja bli det? ;)

2010-09-02 | 15:26:44
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback