2010-09-09 | 06:16:16

Övertygar mig själv.

Sitter här och försöker övertyga mig själv om att repetion är bra.
Det är nämligen så att dagens lektion är frivillig och min kropp skriker efter att få gå tillbaka till sängen. Jag har dock tänkt ta varje tillfälle i akt som jag kan få, att träna på massagen.
Fast sova lite till vore skönt.

Drömt väldigt konstiga drömmar i natt, om mig och Elin, juicebarer och belgiska våfflor. Ingenting hörde ihop och ingenting var då logiskt. Vaknade halvt förvirrad några gånger.
Inte mycket mera vettigt att skriva just nu, hjärnan har nog inte riktigt vaknat. Bjuder på lite härlig musik istället och önskar er alla en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback