2010-09-05 | 07:32:44

Skön söndag ??

Soffan blev mitt andra hem igår efter jobbet. Lämnade den bara för att gå och pudra näsan samt åka till svärföräldrarna för att hämta mat, så vi inte skulle svälta ihjäl, hehe.
Vi mös med goda mackor, T och lite serier, sen somnade vi som klubbade sälar båda två.

Idag är jag väldigt svullen i ansiktet, ser ut som jag gjort lite misslyckade "fillings", haha, ännu mera förkyld såklart och ont i HELA ryggen. Känns som några lastbilar kört över mig, för att sedan backa och köra framåt igen.

Skulle inte massage vara bra för kroppen ??!!

Ska försöka få i mig lite frukost och sedan ska jag och tjäna lite pengar.
Ha en skön söndag !! 



Kommentarer
Pigge skrev:

Du borde ligga nedbäddad! Man ska inte arbeta när man är näpp i täsan juh!

2010-09-05 | 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback