2010-09-18 | 18:06:45

Sover han verkligen ??

Efter en hård natt, min sambo har muskelryckningar och han brukar slå och sparka mig en del ibland när han sover, eller jag tror han sover iallafall, så har vi mest tagit det lugnt. Var nere på stan en sväng och kollade läget lite.
Köpte mamma en mumsig bulle då hon har jobbat hårt med  både det ena och det andra den senaste tiden. Vi körde runt och kollade lite på hus och hemma så sov vi lite middag.
Ikväll blir det att softa med en film och lite mys här hemma i soffan. Jag är gode så trött efter nattens fina två timmars sömn och känner mig gode så asocial faktiskt.

Men ibland kan man behöva ta det lite lugnt.

Kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback