2010-09-27 | 14:15:20

Underbart höstväder.

Både igår och idag har det varit ett helt underbart höstväder, solen har värmt och luften har varit klar och skön.
Igår var jag ute i Munkis och njöt medans pappa busade med hundarna. Idag sitter jag på min balkong med en kopp Regnbågste som sambon hade med sig hem. Lunchen intog jag även den i solen.
Sitter och läser på lite om muskler och grepp i massagen. Vissa saker har bara ramlat på plats helt plötsligt, medans andra måste jag traggla lite mera.

Hur som helst, det är helt underbart ute just nu, och det är bara att passa på att njuta !!


Kommentarer
Molly skrev:

oj, var bor du? jag bor också i norr. milko tror jag också har en variant eller har du norrmejerier?



hoppas att allt är bra med dig?! hade du en bra helg? :) kram

2010-09-27 | 15:34:14
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Anonym skrev:

älskar hösten.. speciellt när solen skiner:)

2010-09-28 | 10:14:15
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback