2010-09-02 | 22:02:26

At home.

Sambon är rejält förkyld, så ingen tävling i helgen för hans del.

Lektionerna vi had epå eftermiddagen var mkt intressanta, ska bli så roligt att få komma igång och plåga folk i morgon.
Läraren vi har är naprapat som jobbar med bland annat längdskidlandslaget. Kul med lärare som jobbar ute på riktigt och som samtidigt jobbar med högpresterande människor.
Han kunde hur mkt som helst, som jag sa till mina klasskamrater, man skulle kunna sitta och bara föra ett samtal med honom hela terminen. Vi svävade ut en hel del idag med, intressanta saker dock.

Har suttit och läst på lite om tekniker, ergonomi och grepp ikväll. Även om han sa att vi inte behövde läsa något till i morgon, så kändes det bra att veta lite vad han kommer prata om iallafall. Sen är det gode så skoj !!

Duggan gick förresten bra, alla rätt. Men den var inte så seriös om vi säger så, hehe.

Ska springa ner på butiken en sväng, handla lite så jag kan baka i morgon. Sen blir det väl att vara lite social innan jag ska krypa ner.

Kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback