2011-04-24 | 22:36:55

Älskade föräldrar.

Även idag har det varit full rulle hela dagen.

Såg just Det blir bättre på 3:an.
I dagens program var det Jonas Gardell som berättade om sin uppväxt.
Jag insåg verkligen vilken bra uppväxt jag har haft, vilket skyddat liv man har levt.

Det var självklart att veta att man var älskad, både av mamma och pappa.
Man hade ett tryggt hem, någon fanns alltid där.
Vänner, som inte slog eller förnedrade en.
Ett stort skyddsnät som alltid tog emot en.
Vetskapen av att de alltid fanns där, stöttade oavsett vad det gällde.

Så självklara saker för mig, men inte för alla.
Jag är enormt tacksam för den barndom jag har fått ha.
Den trygghet, den kärlek jag har fått uppleva.
Som jag fortfarande upplever.
Jag är så tacksam att jag skulle vilja åka till Munkis och nypa både mamma och pappa i kinden och säga att jag "Älskar er så otroligt mycke." !!






Så tack kära ni för livet ni gav mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback