2011-04-11 | 14:01:35

Bra start på veckan.

Vilken start på veckan !!

Jag och Jessica var produktiva ungefär två, av de tre timmarna vi satt med arbetet. =). Kom på en massa bra ideér och saker att skriva, nästan uppe i tio sidor, och då har vi inte ens fått resultatet. Nice.
Fick som vanligt en massa energi i kroppen av att träffa Jessica.

Sedan damp det ner ett SMS som berättade att min tvättmaskin fanns att hämta på Expert. Ringde pappa så han kom med bussen och hjälpe mig att frakta hem Wille, som maskinen ska få heta. Duktiga fenomenala pappa installerade Wille och nu jobbar han för första gången.
SÅ SKÖNT att kunna tvätta när jag vill.

Solen skiner och värmer här i Pite. Överallt sitter folk på balkongen och njuter. Själv har jag öppen dörr och hundar som solar sig.

Förutom det ovan har jag varit på hundpromenad och nu ska jag ta mig dagens första kopp T. Att klockan är två och jag inte hunnit dricka en kopp ännu, kan bara rubriceras som SKANDAL !! ;).
Tänk, på fredag är det dags för Ume och hotellboende.
Can´t wait !!

Hoppas ni alla har fått en lika bra start på veckan som jag !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Åhh,visst är det skönt med egen tvättmaskin!Det är lyx på hög nivå! =)

Ha en fin kväll!

2011-04-11 | 19:37:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback