2011-04-29 | 10:07:07

Bröllop.

Misstänkte stark igår att någonting var på G i kroppen. Trött, seg och kliande näsa och gom.
Jepp, idag leker Jenny den åttonde mer okända dvärge, Sjuker.
Skiiiiiit.
Men hellre denna helgen än nästa då vi ska till huvudstaden.

Tack och lov så är den brittiska kronprinsen så snäll att han gifter sig idag. Då har jag något att ligga i soffan och se.
Och alla som följer bloggen vet hur mkt jag gillar bröllop !! ;).

Så nu ska jag ta min snoriga näsa och min heta panna och lägga mig i soffan och bara analysera sönder bröllopet.


Kommentarer
T skrev:

Men du krya på dig vännen! Hoppas bröllopet gick bra och att de sa ja till varandra :DD

2011-04-29 | 15:32:15
URL: http://hjartacharmeur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback