2011-04-26 | 20:23:54

Busy.

Jag trodde faktiskt att detta skulle bli en ganska så seg dag.
Att jag skulle vara ganska slö och oproduktiv.
Som tur var så hade jag fel.

Jag har hunnit vika tvätt, promenera hundarna, börja pyssla med ett av mina lägenhetsprojekt, läsa lite skola, storhandla, säga hej till mormor, dammsuga, dricka T, åka ut till mor och far en sväng samt dansa.

Nu sitter jag här, ganska så trött i kropp och knopp.
Som alltid en lika skön känsla.
Dock går kvällen ganska långsamt.
21.00 är det House.
21.55 är det Cougar Town.
Tills dess är jag lite sysslolös.
Kanske ska börja packa ner alla vinterkläder och skor så jag har något att göra. ;).

Hoppas alla har haft en bra tisdag !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Gården är inte megastor,utan sådär lagom.Nu vill vi bara att gräset ska börja grönska och blommor ska planteras! =)

2011-04-26 | 20:27:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback