2011-04-29 | 22:12:36

Den bästa.

Inte gjort så många knop idag.
Såg bröllopet, och det kan summeras i en mkt vacker klänning och underbart hår. Sminket gjorde att hon såg äldre ut än vad hon är och hon såg för det mesta rädd, ja nästan besviken ut. Underbara hästar och helt sjukt fina vagnar. ;).

Annars har jag sett nyaste Grey´s och TVD, druckit en MASSA T och varit rastlös/orkeslös.
Världens underbaraste pappa kom förbi och tog med hundarna på en långprommis. Så jag kunde sova med gott samvete.
Tusen tack, du är verkligen den bästa !!


Nu ska jag krypa ner i säng och försöka kurera mig så att jag orkar gå på morgondagens begravning.
Söta drömmar alla !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback