2011-04-10 | 11:24:13

Full fräs.

Sitter här lite lagom nyvaken. =).
Det har blivit många knop denna helgen, precis som jag gillar !!

Fredagen gick åt till att städa, ranta runt lite och att fredagsmysa med Mamma Mu. Tog med mig pojkarna ut till Munkis och där mådde vi gott. Pappa har varit hos farmor denna helgen så det var bara jag och mamma. Gick igenom lite gamla kläder, och jag fick mig några goda skratt åt olika stilar som jag har haft genom åren.
Mamma hade köpt jordgubbar åt mig, och även om de aldrig kan konkurrera med svenska, så var de riktigt goda !! Lite soffmys och prat, en skön och härlig fredag helt enkelt.

Lördag så beslutade jag mig för att åka upp till Lule och farmor, pappa var ju som sagt var där. Även denna gången fick de gula följa med på äventyr. Det var skönt att hälsa på farmor, det var ett tag sen och jag har haft lite dåligt samvete. Hon visste vem jag var mest hela tiden, men det var mkt annat hon tjorvade med. Och ibland går det knappt en minut innan det slår om till repeat. Men hon är min söta lilla älskade farmor !! Hon älskade dock hundarna och satt och kliade dem hela tiden. Snacka om nöjda pojkar jag hade då. Vi åkte även ut till farfars grav. Jobbigt, jag har inte varit där förr, och har fortfarande svårt att förstå att han inte finns längre.
Lite senare styrde vi nosarna söder ut, mot Rosvik. Där spenaderade vi resten av dagen med att terra Nicke och Maria. Underbart !! ;). Vi drack T, spelade Wii, surrade, och avslutade kvällen med filmen RED. Trötta men glada styrde vi hemmåt, där vi blev upp en stund. Lite mera T och mackor.

Så då var det söndag då. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Kanske åker ut till Munkis för att hämta byrån som jag ska göra om till sminkbord. Vädret är lite grått och jag har ingen aning om tempen. Men ska ut på promenad nu, så då lär jag ju få veta.

Ha en skön söndag !!


Kommentarer
Jennie W skrev:

Verkar som en bra helg och du vet ju att din farfar nu har sällskap av min mormor så dom har nog trevligt när dom sitter och tittar på allt som vi hittar på. Kram

2011-04-10 | 12:26:40
Sandra skrev:

Vi hade trevligt i helgen =) Är du hemma till påsk? Har funderat på att kanske komma hem... Kanske vi kan träffas?

2011-04-10 | 16:20:36
URL: http://sohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback