2011-04-03 | 21:00:35

Kidnappad.

Jag blev lite rastlös där runt klockan sex, så jag beslutade mig för att åka lite bil.
Åkte förbi kusin för att lämna av en julklapp åt Elin. Ja, jag vet att julen är i december med boken hann inte komma i tid och sen har jag inte kommit ihåg det. De var tyvärr inte hemma, men tomten lämnade klappen i brevlådan.
Åkte istället ut till Munkis. Mamma jobbade men pappa kidnappade jag ut på en biltur. Ringde mamma och begärde lösen för pappa, men jag fick tydligen behålla honom. ;).
Vi åkte runt i Svensbyn, Långnäs och Böle. Mysigt och det har verkligen hänt mkt på bara några dagar, världen blir så annorlunda när snön smälter bort.

Nu brygger jag en kopp T, lite skummad mjölk och soffmys på det.
En bra avslutning oppa hajna söndagen.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback