2011-04-08 | 11:17:44

Nailed it !!

Morgonen började bra, trots en natt med konstiga drömmar.
Fick fint besök av pappa en snabbis.
Klartecken från arbetsplatsen där vi ska vara och göra vårat exjobb på.
Enkäten fick grönt ljus av läraren.
Och det bästa av allt, fick tillbaka entreprenörskapstentan som jag gruvat mig så mkt för. Tom mardrömmar har jag haft.
Fick VG !!
Blev så glad att jag skrek rätt ut, pappa blev lite förvånad. Sen började jag kolla poängen för att se vart jag hade missat.
Till min förvåning så fick jag full pott !!
Ingen är gladare än jag. =).
Vi firade med att pojkarna och pappa fick lite goskinka. ;).

Kommer just in från en promenad med pojkarna.
Jag kunde inte sluta sjunga, haha.

Nu blir det en kopp T, se nyaste Grey´s och nyaste TVD.
Ikväll blir det nog att åka till mamma, kanske ser vi någon film och äter ngt gott.

Underbara fredag !!

Kommentarer
molly skrev:

grattis till vg:t :)

hoppas att du får en bra helg :) kram

2011-04-08 | 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback