2011-04-03 | 10:24:37

Natten.

I morse då jag vaknade så hade jag ont i precis hela kroppen. Känns som om jag kört världens träningspass och lyckats träna varenda liten minimuskel. Så är inte fallet så jag förstår inte varför jag har denna känsla i kroppen. Vore dock trevlig om hela kroppen hade tränat sig själv lixom. :).

Sovit gode så kasst i natt, dröm bla. att jag hade skaffat mig en Finnspets, fast i drömmen kom jag inte ihåg vad rasen hete så jag kallade den för "rävhund". Det var festival i stan och jag tog tydligen med mig den stackars hunden ut, och den försvann. Efter mkt letande så hittade jag den igen, men nu var det visst en Cocker.
Sånt som händer typ. ;).


Ska börja dagen med en god kopp T och läsa lite i tidningen.
Kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback