2011-04-06 | 15:37:03

PN.

Jag hade en massa energi. Jag orkade sItta i soffan o se på Oprah, jag orkade göra några koppar T, jag orkade surfa lite på Ipaden. Sen när jag skulle göra ngt vettigt, som typ städa ur mitt blivande massagerum, så blev jag helt plötsligt trött.
Piggade upp mig själv med en beställning från Tefrossa. Jag var pigg så länge jag surfade runt bland alla smarriga teér.
Nu är jag trött igen.
Blir nog en powernap innan nästa hundpromenad.
Jo jag bestämmer det nu, en PN.

Sov gott !!






Update: Jag valde att först beställa en tvättmaskin.
Jag tror vi kommer bli lyckliga ihop.

Kommentarer
Tova skrev:

Åh, jag älskar också Tefrossa :)



Hihi, önskar jag kunde ta powernaps, men funkar aldrig att somna på dan för mig. Man skulle ju behöva det som uttröttad mamma :P

Kram

2011-04-06 | 16:48:14
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback