2011-04-13 | 16:47:34

Upp och ner, så är det ibland.

Jag har varit så fylld av positiv energi de senaste dagarna, och det har varit en härlig känsla.
Idag har jag dock inte kännt av samma "rus".
Solen har varit underbar, och jag har suttit ute på balkongen med en T-kopp och tidningar. Det var riktigt skönt.
Men sen när jag gick in har jag varit lite off.
Har tvättat en maskin och var ner och köpte tulpaner till både köket och rummet, sen har energin varit låg.
Sett några avsnitt av Project Runway och druckit en massa T.

Nu har jag tänka "slapa" mig själv och försöka hitta lite ny energi. Att gå ut på en promenad och lufta tankarna lite brukar hjälpa.
Tar med mig mina två solstrålar såklart.


Vad har ni för knep när ni känner er lite down ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback