2011-04-04 | 14:27:03

Pepp.

Jag har förlorat förmågan att sova gott, en förmåga jag verkligen gillade.
Sen har jag insett att hemtenta inte är grejen för mig, drömmer fortfarande bad things om den.
Det regnar ute och är riktigt grått och kallt. Men det har tinat som bara den sista tiden, så gatorna är bara och gräset skymtas !!

Har på senaste tiden kännt att det jag skriver i bloggen mest känns negativt. Och visst har det var mkt på senaste tiden, och livet går ju upp och ner. Men jag kan inte säga att jag känner mig särskilt "nere" just nu. En hel del saker att se fram emot. Åker ju till Ume för att se Jeff Dunham om två veckor, har precis bokat in en Stockholms weekend med Maria i början på maj.
Så egentligen vet jag inte varför det blivit så mkt dåligt i bloggen. Kanske skriver jag av mig hära och sedan lever jag livet i verkligheten. ;).

Hittat kabeln till min kamera åsså, så nu ska jag föra över lite bilder.
Den som städar, skall finna.


Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Jo sommarjobb har jag,men har du ett heltidsjobb att komma med så får du mer än gärna hojta till ;)



Ibland får man vara negativ.Jag har märkt en röd tråd i min blogg att alla negativa inlägg kommer efter varandra,hoho.Men livet är inte rosenrött som vissa vill få det som.Vi är bara människor =)



Kram!

2011-04-04 | 19:18:31
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback