2011-08-18 | 10:13:27

Fighter.

Ser man på även idag är det grått och regnigt. Ganska mysigt dock att vakna till ljudet av regn.
Ska jobba idag, men börjar inte förrän kvart i ett så jag har en del tid att döda innan dess.
Funderar på att åka och slå lite på en sandsäck, få ut lite aggressioner, hehe.
Fick ju boxning som förslag när jag frågade efter träningstips, och jag måste säga att jag är vääääälidgt sugen på att börja. Jag tror jag skulle känna mig coolast i stan. ;) Men jag är för feg för att börja själv. Och så gillar jag att kunna saker redan inna jag börjat på något nytt, en egenskap som inte är så bra. Kanske i framtiden att jag törs prova boxning på riktigt och bli lika fit som Hilary Swank var i Million Dollar Baby.



Go morron !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback