2011-08-08 | 12:53:00

Glee.

Regn och i princip storm utanför mitt fönster. Jag kände mig som Mary Poppins när jag var ute med mitt paraply. Var nästan påväg att lyfta några gånger.
Men det är perfekt väder för min enda lediga dag denna veckan !!
Jag ska med gott samvete sätta mig i soffan och se en massa serier. Inge måsten, ingen ångest över att göra ingenting.
Har plockat fram största Starbucks-muggen och fyllt den med en underbart gott T och skummad mjölk.
Hundarna har varit ute och ligger nu med varsitt ben.
Har varit nere och hyrt hela första säsongen av Glee.
Hur har jag kunnat missa den serien ??!!
Det är ju en Jenny-serie så det bara sjunger.....haha.....om det !!
Sång, dans det är ju det jag älskar.
Hade jag bott i USA hade jag helt klart varit en cheerleader.
Eller jag kanske inte hade varit tillräckligt cool för det. Jag hade kanske varit med i The Glee Club. ;).
 
Underbara regninga måndag !!





Kommentarer
Petra skrev:

Tack. Vad kul att du gillar bilderna :) Det är skoj med fotografer när man får hitta på lite egna idéer :) Jag håller med dig om regniga måndagar, oj så skönt att bara se en bra film med sång o dans. eller bara få vara en hel dag med gott samvete :)



Ha det fint! Kram

2011-08-08 | 23:18:06
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback