2011-08-10 | 13:52:14

Klen.

Well, well att kunna vrida huvudet åt vänster känns helt klart överskattat !!

Nackspärren är ett faktum, febern är återigen på besök och näsan är täpp.
Jag fattar det inte, jag har knappt varit sjuk en enda dag i mitt 20-nånting liv. Förutom en hjärtoperation och känslenbortfall i hela vänster sida, så har jag i princip varit frisk som en nötkärna. Men senaste tiden är min kropp mottaglig för all sorts skit verkar det som.
Why ??!!
Och jag tror inte att det är för att jag är vegetarian, det har jag varit i över tolv år nu. Och de är bara sista tiden som jag varit klen.

Håhå jaja, naprapaten tyckte jag skulle sjukskriva mig en vecka och sluta misshandla min nacke. Sjukskriva mig en vecka, det blir inte. Men funderar på att blir lite snällare mot nacken. Lite massage och så. Det enda värdelösa med att vara massör är att man inte kan massera sig själv.
Hemma idag, lite svårt när man som sagt var inte kan flytta huvudet åt vänster, eller ens ha det rakt fram.
Ny tid i morgon, då hoppas jag att jag mår prima skinka igen !!

Regn o rusk ute.
Thé och soffan inne.

Adjö !!

Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES skrev:

Himla mysig blogg!

2011-08-10 | 14:10:53
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Josefin - SAME OLD STORIES skrev:

sv: givetvis får du göra det! =) är det bara header du är ute efter? tycker din blogg är jättefin som den är, men det är ju alltid roligt med en ny personlig header =) <3 kram!

2011-08-10 | 17:30:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Petra skrev:

Men detta låter inte bra! Du måste få ordning på nacken genast. Ring Jocke, han kommer o masserar. :) Säg att jag lovade. haha :) Hoppas det känns bättre imorgon.



Och väd säger det här vädret. Blir verkligen soffan och te varje kväll. Det var ju så skönt med soliga kvällar och promenader. Suck.

2011-08-10 | 23:10:19
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback