2011-08-25 | 11:16:23

Restips.

Well har slappat lite denna morgon. Läst twitter, bloggar och tidningen. Känner dock att jag sov lite för länge, huvudet och kroppen känns lite tung.
Börjar inte jobba förrän halv tre idag, så jag har ytterligare lite tid att spendera.

Jag och mamma är lite sugna på att åka iväg någonstansnu i höst,ellersenare i vinter. Men vi kan inte komma på vart vi ska åka.
Har ni läsare några bra tips !!
Det ska gärna finnas lite sevärdheter, roliga saker att uppleva och såklart lite shopping är ju aldrig fel. ;).
Nu ska jag påbörja dagens andra T-kopp o planera min dag.

God morgon/dag !!

Kommentarer
neli skrev:

i agree!



hoppas du får en fin dag =)

kram

2011-08-25 | 13:00:53
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback