2011-08-09 | 20:31:21

Tisdag.

Klev upp fem i morse, faktiskt hyfsat pigg.
Jobba till strax efter elva.
Många galna stunder och kunder.
En kollega fick frågan "Is this Muuu ??!!" av en kund som höll i en oxfile.
*skratt*

Vädret har varit grått, och det har regnat en skvätt idag. Men stormen har ebbat ut tack och lov. Det var verkligen med livet som insatts som man gick ut igår. Åkte till mor o far en sväng och på vägen hem flög det en gren från en björk rakt i vindrutan. Jag skrek rätt bra vill jag lova.

Har inte gjort så mkt sen jag kom hem. Varit ute med pojkarna och plockat undan lite. Men kroppen är fortfarande inte alls på G, febrig och trött.
Sett mera Glee. ;)
I löv it !!
Tänk om man kunde samla ihop en egen liten Glee-grupp här i stan. Träffas för att sjunga och dansa.
Vore inte det ngt !!



Vem är med ??

Kommentarer
Petra skrev:

Haha säg till sambon att han får anställa mig som PT i november när jag är färdigutbildad :) Och jag är helt klart med på en kväll med dans och sång. Finns inget bättre!! :)



Krya på dig! Hoppas du känner dig piggare snart! kram

2011-08-09 | 21:57:44
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback