2011-08-16 | 05:43:59

To early.

Hey I´m getting the hang of this, waking up at 05.00......or not.
Jag fattar inte hur pappa och alla andra som stiger upp denna tiden VARJE dag orkar.
Well jobbar ju bara till kvart över elva så jag får ju gå hem rätt tidigt och sova en stund. Det gjorde jag igår, tog en liten powernap. Sen åkte jag till Munkis för att hjälpa pappa gräva igen gräsmattan och köra bort lite jord. Bra med lite vardagsmotion. =).

Mitt högra öga har dock bestämt sig för att göra on och vara alldeles svullet, känner mig sooooo nice. Lite som Ringaren i Notre Dame.

Nä bäst att ta på sig blåstället och gå iväg för att göra någon nytta.
Go morron !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback