2011-08-24 | 21:43:54

Tunga skor wanted.

Från det ena till det andra.
En sak som kom tillbaka direkt när jag började tjäna pengar igen var SHOPPINGSUGET !!
Jag tycker själv att jag varit duktig och inte handlat i onödan under tiden då jag pluggade. Sista jag gick lös var i London, och det var ju meningen också.
Måste bara få säga, att det är såååå skönt att äntligen har pengar på kontot. Alltså pengar som räcker mer än till hyra och de allra nödvändigaste.

Jag har suttit de senaste dagarna och surfat runt, lixom tagit igen de två åren !! =).
Skor, armband och väskor är det som jag kollat in mest.
Scorett gillar jag, de har mkt bra att välja mellan plus att de har ganska många modeller i storlek 35 !! De har tydligen precis öppnat en webbbutik.



Vigor r401 kil slät3207-150-20 DeeEight311al626helplatå s/b3224-540-39 Florence Paris 201250 zip svartEight 311al113 mörkb plat
Nicosia 122203 snörkängaJenna 0118270-21 bull svJenna 0118270-21 bull ta

I höst känner jag att jag vill ha lite "tunga" skor. Breda klackar, kilklack, mocka, känga. Skor som ser o känns stabila på ngt sätt. Kan med lätthet andvändas både till kjol/klänning, smala jeans, vardag som fest.

Vad väljer ni att sätta på tassarna i höst ??

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Den skulle jag beställa från Bolagret.se men deras Webshop var nere :( Endast 199 riksdaler så jag hoppas att dom öppnar upp den igen omedelbums! =)



Åh vilka fina skor.Synd bara att man är lång som men flaggstång,då jag tycker alla skitsnygga skor är med hundra meter höga klackar...:p

2011-08-25 | 10:21:58
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback