2011-08-23 | 14:28:25

Witherspoon+Lindex.

Fröken Reese Witherspoon har tydligen inlett ett sammarbete med Lindex.
Kollade just in kollektionen på deras hemsida och jag tycker det ser ganska så bra ut. Höstiga kläder, som man gärna kryper in i en kylig dag.
Här kommer några saker som jag gärna skulle ha i min garderob.

Lindex Shop OnlineLindex Shop OnlineLindex Shop OnlineLindex Shop Online - Tröja

Sen att Reese ser helt sjukt snygg ut på alla bilder gör ju inte saken sämre.
   


Reese Witherspoon Lindex nya modell
Alla bilderna kommer från Lindex ShopOnline.

Kom just på att en vänlig själ gav mig ett presentkort på Lindex när jag fyllde år.....hm. ;).





Kommentarer
Anna skrev:

Alltså det var ju riktigt fina kläder. Tre av dem skulle jag iaf gärna ha! När jag inte ska bli tjock om magen dvs...

2011-08-23 | 19:56:59
URL: http://annagalenpanna.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback