2011-08-24 | 15:08:00

Om sanningen ska fram.

Om sanningen ska fram (så avskyr jag den låten) så var det inte bara pga av att jag hade tidsbrist eller försökte "vara" i sommaren. Visst var detta delar av sanningen, men inte hela.
Det var en mkt tung vår, på alla sätt och vis. Oron för vad som skulle komma efter det att skolan var slut. Alla som skulle flytta hem igen, allt som vi inte hunnit med. Men även tankar om alla dödsfall som var. Tankar att snart finns det väl ingen kvar att förlora. Insiktet att det fanns SÅ MÅNGA FLER att förlora. Rädsla, uppgivenhet och ensamhet. Andra saker som inte fungerade som det skulle Sjukdomar, mediciner och sjukhus. Otillräcklighet, skörhet och saknad. Trötthet, rastlöshet och gråa dagar.

Jag ville inte att bloggen skulle bli en klagomur. Så jag försökte skriva glada, roliga saker. Men tillslut kändes allt bara så falskt att jag helt enkelt slutade med det.



So now u know.

Kommentarer
neli skrev:

ja väskan är riktigt fin, men kostar en hel del haha =(

2011-08-24 | 16:09:00
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Åskrås skrev:

Hej. Sanningen ska alltid fram! Dra fram den i ljuset så går det mesta lättare. Kram, syns jobbet torsdag morron.

2011-08-24 | 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback