2011-12-01 | 09:52:34

1:a december.

Nu får det seriöst börja snöa !!
Vad är detta, bor man i Norrland ska man ha snön vid det här laget. Men det är väl allt vi spyr ut i atmosfären som slår tillbaka nu.

Idag är det iallafall första december. Äntligen, nu känns det inte som om man fuskar längre när man håller på med julpyssel, köper julklappar och julbakar.
Även dags att öppna första luckan i adventkalendern.
Självklart har jag jag en sån, eller jag har faktiskt två.


En chokladkalender som jag fått av mamma och en från en idrottsförening.

Vill lova att det var in många stressade föräldrar och besvikna barn igår och letade efter SVTs kalender, men den var slut.

Jobbar kväll även idag, så jag ska springa ner på stan och försöka uträtt lite ärenden. Vi har julfest med jobbet nästa helg, kanske borde man uppdatera garderoben liten innan ??
Men först ska jag "slapa" mig själv i ansiktet så jag vaknar till.

God morgon !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback