2011-12-05 | 05:26:25

En kvinnas plats.

Det blev inte att klä någon julgran igår. Den står redo med ljusen på, men nej inspirationen infann sig inte.
Var ut till Munkis en sväng igår, och mamma var så anti-jul att det smittade av sig lite. Dock ställde jag mig vid spisen så fort jag kom hem och lämnade den inte förrän runt tio.
Det blev en del julgodis, vit ischoklad, vit ischoklad med saffran, vit fudge, hm inser att allt jag gjorde igår innehöll vit choklad. Tur att det är så gott då !!

Ska strax kila iväg på jobbet, vaknade runt fyra av att jag trodde en hund mådde illa. Så var inte fallet men sömnen efter detta blev inte bra. Jag drömde att jag ahde lämnade den ena uta på balkongen i snöstorm och att mina saffransskorpor bakade jag på golvet så att de blev alldeles lurviga.

Måndag, ny vecka.
Då kör vi !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback