2011-12-06 | 18:51:39

Fullt.

Har precis kommit hem, har varit och storhandlat. Gillar när kyl och frys är fulla. Fick bara plats med fyra påsa grytbitar, men det ska vi nog ordna. ;). Även skafferiet är påfyllt så nu kan jag baka när jag vill. Får se om det kanske blir Bounty bollar ikväll, ska först ta tag i min dörrdekoration. Sen får vi helt enkelt se vad energin räcker till.

Och vet ni snön ligger fortfarande kvar på backen. I morse när jag gick till jobbet såg det inte vidare bra ut, men kylan har kommit vilket gör att det fortfarande är vitt !! Dock är det inte tillräckligt kallt ute för att man ska kunna ställa ut bakverk/godis för att stelna. Vilket annars är en riktigt fördel med att bo i norrland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback