2011-12-06 | 12:22:08

Helt glad.

Efter en dålig natt, jag hade så ont i höften att klockan var efter två då jag lyckades somna i soffan. Drömde dock helt sjuka drömmar, som att min farmor ägde en apa som jag var tvungen att rädda. Jag var ändå hyfsat med när klockan ringde 05.00. Jag tror jag går på någon slags överskottenergi nu eller liknande.
Bästa plocklaget gjorde att dagn flöt på bra.
Sen fick jag veta något så tro det eller ej, gjorde mig riktigt glad.
Minns ni att jag i panik letade vegetariska grytbitar för nån vecka sedan ??
Idag kom världens sötaste Åsa och berättade att hon hade "mallat" in dem.
JA !!
Så himlans fett nice alltså.
Gjorde verkligen min dag. Som ni säkert förstår älskar jag dessa grytbitar. Fulla i proteiner och så goda så.

Tanken var att dra med mamma till Lule, men hon är bortbjuden ikväll så det får bli en annan gång. Jag är i desperat behov av en vit adventsstjärna och i Pite finns det inte en enda en som duger. Jag vill gärna ha den innan julen är över.
Ska försöka färdigställa min dörrkvast idag. Pappa kom med en hel drös med lim, och något borde ju funka kan man tycka.

Så har någon gjort eran dag lite extra bra idag ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback