2011-12-01 | 13:16:48

Lite tid för mig själv.

Jag hittade rent åssit på stan. Men när jag passerade Waynes så kände jag att det var dags för lite Jenny-landa-tid. Så jag köpte mig en tekopp och slog mig ner. Har tillbringat många timmar där, pluggandes och repeterandes. Nu var det skönt att bara sitta ner och inte tänka så mycket. Titta lite på folk och bara låta tankarna flyga. JAg behövde få rensa tankarna lite och skita i alla måsten.
En sak som slog mig, är hur snabbt folk kastar i sig sitt fika. Flera som kom och gick innan mig. *Poff* på fem minuter har de fått i sig en muffins och en stor kopp kaffe. Jag fattar det inte. Jag älskar att ta det lugnt, sitta och kanske surra lite om man ha sällskap, dra ut på det goda en stund.

Nu ska jag snart trava mot jobbet. Har precis varit ute med hundarna. Diesel fick syn på moffa en bit bort och fick rejäl fart, haha alltid lika roligt att se hur glada de blir när de träffar någon som de tycker om.
Träffade förresten en människa idag som jag inte sett på ett tag. Hon hade gjort två stora livsval och jag fylldes med beundran inför henne. Inspirerande människor sprider sån energi omkring sig tycker jag. Vi kom iallafall fram till att våra hundar var själahelare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback