2011-12-02 | 21:13:12

Slöfock.

Jobbade bara fyra timmar idag, att fyra timmar kan kännas så långa. Då går ett åttatimmarspass fortare.
Jag handlade lite innan jag gick hem, för jag hade tänkt baka Elinkakor åt mamma. Vi brukar göra så. Hon bakar vissa sorter åt mig, och jag vissa åt henne.
Hemma inser jag att jag har glömt att köpa ägg. Lagom trött, så surnade jag till.
Skit i baket tänkte jag.
Jag satte mig ner och gjorde en Dumlegran istället. Men när den var klar hade jag fortfarande ett sug efter att baka. Men fy *pip* slöarsle gå och köp ägg tänkte jag till mig själv.
Och det jag gjorde. Nu står kakorna i ugnen och jag har stökat undan.

I morgon ska jag, om jag har räknat rätt, jobba sista helgen före jul !!
Hur fantastiskt är inte det. Men samtidigt väldigt konstig.
Vad gör man på helgerna innan jul lixom ??


Kommentarer
viktoria skrev:

Tack snälla du :)

Allting löser sig med lite mod och styrka!

Trevlig helg, kram!

2011-12-02 | 23:03:04
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback