2011-12-07 | 22:20:22

Suck.

Lule var ingen hit. Jag var sur och grinig och möttes av ointresserad och dålig butikspersonal. Tillslut hittade jag en adventstjärna som jag var hyfsat nöjd med. Tills jag satte upp den, den lyser rosa !! Hur kan en vit stjärna lysa rosa ?!?!
Sen fick jag ett samtal från Coolstuff, jag hade beställt en julklapp till Rasmus därifrån. Då är den visst slut o kommer inte in i år !! Hur kan jag då ha fått en bekräftelse och en faktura ?? Då dyrare jag ihop totalt.
Väl hemma insåg jag att jag hade glömt börsen i mammas bil *suck*. Men en fika på Nodo chattade upp mig lite.
Så jag har avslutat kvällen med att göra Mozartkulor och se Leilas söta jul, så lite bättre är det. Den rosa stjärnan stör nå så fruktansvärt dock !!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback